Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. augusztus 7., csütörtök

S. C. Stephens: Esztelen (Esztelen 1.)

Adatok a könyvről:
Kiadás éve: 2013
Kiadó: Ulipius-ház
Oldalszám: 620
Írónő: S. C. Stephens
Eredeti cím: Thoughtless
Műfaj: Romantikus, NA

Fülszöveg:
  Kiera és Denny már majd’ két éve járnak. Denny megtestesíti mindazt, amit a lány kíván: gyengéd, kedves, és határtalanul imádja őt. Amikor másik városba költöznek – Denny megkapta álmai állását, Kiera pedig egy kiváló egyetemen tanul tovább –, minden tökéletesnek tűnik. Ám egy nem várt körülmény miatt a párnak el kell válnia.
   A magányos, zavart, vigasztalan Kiera a helyi rocksztárban, Kellan Kyle-ban lel támaszra. Eleinte csupán barátként tekint Kellanra, ám a lány magányosságának mélyülésével a kapcsolatuk is egyre elmélyültebbé válik.
  Egy este azonban minden megváltozik, és többé már egyikük sem lesz ugyanaz az ember…

Véleményem:
  Már egy ideje szemezgettem ezzel a gyöngyszemmel, de valahogy soha sem vitt rá a lélek, hogy a kezembe vegyem és elkezdjem olvasni. Pedig ahogy a Moly.hu oldalon a címkéket olvasgattam ról, hogy kaland, romantikus, zene... Mi kell ennél több emberek? :) De az utolsó löketett egy kedves ismerősöm adta meg, aki kíváncsi volt a véleményemre így nekiálltam. Mondanom sem kell, hogy befejezés után nagyon mérges voltam magamra, mert nem olvastam hamarabb. Imádtam!
  Kezdjük azzal, hogy mi is piszkálta igazán a csőrömet a könyvben. A legnagyobb dolog ami miatt még a második oldalon nagyon, de nagyon közel álltam ahhoz, hogy angolra váltsam le a könyvet annak az oka, hogy a nyelvezete olyan nagyon SZ*R! Vagyis ez nem szó rá... Egyszerűen borzalom szerintem. Mindig is tudtam, hogy a kiadónak a fordításai nem éppen a legjobbak, de azért ez már borzalom. Olyan szavak, olyan mondatalkotás... Maga a párbeszéd erőltetett volt, pláne az elején. És sokszor akadt, hogy a szereplők beszéde (!!) nagyon távol állt attól a szereplőtől. Nem tudom, hogy az angolban is ilyen vagy csak a magyarban... De voltak helyek ahol mintha ellaposodott volna az egész. Összesen abban a 620 oldalban csak 2 pillanat ,volt csak mikor untam, de akkor a főhős idegesítő gondolatai, amik kicsit kifacsarva voltak előadva. O.o
   Leginkább az volt a legrosszabb, amikor a rock zenére azt mondta, hogy nóta(!!) és sajna nem is egyszer... Itt bizony az eszem is megállt. Mert oké, ha a nagyi mondja nóta, mert nah. De azért ilyet nem kellene egy könyvbe is írni, mert egyből a népdalocskák, meg a mulatós izék jutnak az eszembe.  Nah, de nem elemezgetem az összes szavat már...
   De nézzük csak a jó oldalakat is. Nekem ez volt az első könyvem ami igazán benne volt abban, hogy egy gyönyörű kis szerelmi háromszög legyen. Hogy a főhős egyik percben evvel volt a másikban meg amazzal... Ami olyan jeleneteket, helyzeteket hozott a történetbe, hogy eldobod az agyad! De szerintem kezdjük az elején a meséléssel. ;)
   Kiera és Denny elköltöznek. Oké. A csaj mindent felad a pasiért. Oké. A csaj mindenkiben reménykedik, hogy a lakótársa legyen, csak ne a nőcsábász énekes... Aham! Persze, hogy Ő lesz! *-* Hát színezzük a történetet emberek! :) Persze az elején minden happy. A csaj és Denny élik átlagos mindennapi életüket. Imádják egymást, talán Kiera picit rámenős, de róla később ki is vesézem. Boldogok együtt, dolgoznak. Komolyan az jött le róluk, hogy öreg házaspárok, akik... hmm, sokat vannak együtt és még ég a szerelem tüze.
  Minden így halad míg be nem jelenti Denny, hogy egy jó időre el kell utazni.  És mi történik ilyenkor? Szerintem minden nőnemű élőlény örömében ugrálna, hogy egy lakásban zárva hosszú időre egy rocksztárral, aki igazán szemrevaló példány. ;) Mit csinál főhősünk? Depizik. Megértem, mert szereti Dennyt. Itt voltak pillanatok, amiket igazán bírtam. És talán itt kezdődött minden igazán érdekes lenni. És főleg Kierat meg is kedveltem.
  Kellan-nal most kötik a barátságot. Kellan próbálja felvidítani Kierat. Mind a ketten közel kerülnek egymáshoz, de megmaradnak barátoknak. EDDIG! De bekövetkezik, hogy Dennyvel egy kicsit eltávolodnak és BUMM! Bekövetkezik az amire szerintem számítani lehet. És onnantól kezdve? Nincs megállás. Csak pár korty alkohol és az eszed elszáll... Egy időre.
   Persze utána minden helyre is jöhetne, csak... Ott van az a kicsi dolog amit már nem lehet visszafordítani, és Kiera próbál, vagyis foggal-körömmel küzd azért, hogy minden a régi legyen. De hiába. Engedjen a nagy kísértésnek? Kockáztassa tökéletes kapcsolatát? És ha választani kell? Ki legyen? A hangulatváltozó szeszélyes énekes vagy a megbízható, nyugodt, csupa szív barátja? Te kit választanál? Ezekben a részekben annyira összekavarodtam és annyira magával sodort a történet... Ez a kapcsolat, olyan tüzes, szenvedélyes, míg a másik nyugodt és kellemes, nem éget... A szálak csak gabalyodnak össze vissza, míg a nyomás túl nagy nem lesz és bekövetkezik talán minden nő rémálma. És azután? Ki tudja...
 Kiera egy rettentően idegesítő nőszemély. Az elején kibírhatatlan, aztán idővel kezdem megkedvelni a csajt. És majd ismét megutálom... Mert, hogy lehet ilyen egy nő? Vagyis az ő helyében sokan így viselkedtek volna, mert két ilyen tökéletes pasi között? Mi lehet jobba annál, minthogy egyszerre mind a kettő meglegyen. Oké. Csak mindennek van következménye és csúnya vége lehet. Mert aki tűzzel játszik, az egy idő után megégeti magát, édesem. De neki is voltak pillanatok, amikor kivételesen kedveltem, voltak pillanatok amikor azt is el tudtam volna képzeni, hogy jó barátnők lehetünk. De legfőképpen, sokszor egy jó nagy kalapáccsal a fejére húztam volna, vagy éppen jól megrázogatom, hogy az agyában az agysejtek végre jól működhessenek. Mégis legvégén, taszigálással, de végre tette egy nagyon jó dolgot!
Kellan Kyle
 Denny... Kezdjük azzal,hogy ő ... Hát kilométerekre áll attól, hogy én mit kedvelek egy pasiban. Nah jó, az egyetlen ami jó volt benne, hogy folyton boldog és ezzel mindent ki is merítettünk. De ezt félre téve egy nagyon édes, aranyos férfi. Rengeteg nő szerintem bálványozná, csak éppen munkamániás szegényke. Vagyis a történetben nem negatívumhoz sorolnám. xDD
  Kellan. Áhh! This men is a God! És komolyan ez volt az első gondolatom miután befejeztem a könyvet, mert minden szempontból tökéletes! Először is kék szem. *-* Hosszú haj. Igazi szoknyapecér, és olyan a mosolya amitől... Inkább saját szavaimmal mondom. :$ Hogy minden nő dob egy hátast! És a legeslegjobb benne, hogy nem tűnik érzelgősnek, pedig legbelül a szíve mélyén csak egy kicsi kisfiú aki a szeretetért sír. :') Olyan ennivaló sokszor, rengetegszer megfogtam volna és magamhoz öleltem volna és soha sem engedtem volna el azt a nagy gyereket, mert hihetetlenül szeretetre éhes. És nekem olyan nagy a gyengém az ilyenekre! Ha megtehetném most rögtön megfognám a grabancát és kiszedném a könyvből. :))
  Összességében egy nagyon különleges történet. A szereplők nem tökéletesek, ahogy észrevettem, de a cselekmény ahhoz képest, hogy egy szimpla romantikus nagyon dús és adrenalinnal teli. Csak ajánlani tudom! :D
Kedvenc szereplő: Kellan, Anna, Griffin xDD
Nem kedvelt szereplők: Kiera, Denny tudom röhejes, hogy két főt nem bírok, de nah. :))
Kedvenc rész: Anna a legvégén meglöki Kellan-t... *o* x'D Ha elolvasod akkor megérted. :D
Nem kedvelt részek: Kiera és az a sok tötyönpötyizése. -.-
Nálam a könyv csak 4,5* ért el... Elérhetett volna többet is, de ettől többet nem tudtam volna rá adni, még kevesebbet se. De mindenképp megérte! :DD

Lunea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése